Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Κάτω στον Πειραιά στις προβλήτες...

Η προσωπική μου άποψη: οι στρατηγικοί τομείς της οικονομίας και οι βασικές υποδομές της χώρας μας πρέπει να βρίσκονται υπό κρατικό έλεγχο και να υπηρετούν αποκλειστικά το δημόσιο συμφέρον.
Κι έρχομαι αμέσως στο "ψητό": το λιμάνι του Πειραιά, εδώ και πολλά χρόνια, δεν βρίσκεται υπό δημόσιο έλεγχο! Δεν το διοικεί ούτε η κυβέρνηση ούτε το Δ.Σ. του ΟΛΠ!
Υπάρχει μια ολιγάριθμη ομάδα συνδικαλιστών που "λύνει και δένει". Τίποτα "δεν κουνιέται" αν αυτοί δεν δώσουν το "πράσινο φως"! Με τις πιέσεις τους πέτυχαν προνόμια που θα ζήλευαν ακόμα και τα γκόλντεν μπόυς. Οι μέσες ετήσιες αποδοχές ενός λιμενεργάτη ανέρχονται στα 50.000 ευρώ, που διπλασιάζονται με τις υπερωρίες...
Η προηγούμενη κυβέρνηση έβαλε στο παιχνίδι έναν καινούργιο "παίχτη": τους Κινέζους της Cosco. Από τότε άρχισε έναν ανελέητος πόλεμος για το ποιος θα είναι το "αφεντικό" στο λιμάνι. Οι συνδικαλιστές και η συντεχνία τους με τα απαράδεκτα προνόμια ή οι Κινέζοι αποικιοκράτες
Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες Τις μαθαίνετε, άλλωστε, απ' τις τηλεοράσεις και τις εφημερίδες. Το ρεζουμέ είναι ένα: το λιμάνι του Πειραιά πρέπει να περάσει πάλι στον έλεγχο του Δημοσίου και να λειτουργεί με αποκλειστικό γνώμονα τα συμφέροντα της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας.
Τα αναγκαία για τον εκσυγχρονισμό των προβλητών χρήματα μπορούν να βρεθούν μέσω μετοχοποιήσεων.
Πρέπει να πεταχτούν στη θάλασσα τόσο οι Κινέζοι αποικιοκράτες όσο και ο "στρατός κατοχής" των προνομιούχων συντεχνιών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: