Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

"Φταίει για όλα ο Αντρέας", τελικά;

Στην προηγούμενη ανάρτηση αναφερθήκαμε στην πρώτη κυβερνητική θητεία του Αντρέα. Όπου, πράγματι, είχαμε:
α) Σημαντική αύξηση του δημόσιου χρέους,
β) Ανορθολογική διεύρυνση του δημόσιου τομέα.
Όμως:
α) Όλα τα οικονομικά μεγέθη επί κυβερνήσεως Αντρέα δεν ξέφυγαν απ' τον έλεγχο. Τόσο το δημόσιο χρέος όσο και το έλλειμμα του προϋπολογισμού δεν "χτύπησαν κόκκινο"! Η χώρα δεν κινδύνευσε με πτώχευση, και όταν χρειάσθηκε (1985) λήφθηκαν κάποια έκτακτα μέτρα που δεν έχουν καμία σχέση με τη σημερινή λαίλαπα.
β) Όλα τα μέτρα του Αντρέα βοήθησαν ν' ανέβει κατακόρυφα το βιοτικό επίπεδο του ελληνικού λαού. Η Ελλάδα, από τριτοκοσμική χώρα άρχιζε να προσεγγίζει αλματωδώς τις δυτικές κοινωνίες.
Οι διάδοχοι του Αντρέα:
α) Επιδείνωσαν τα οικονομικά μεγέθη, και
β) Υποβάθμισαν το βιοτικό μας επίπεδο.
Αλλά, ας δούμε και τα "κατορθώματα" αυτών που λένε πως "για όλα φταίει ο Αντρέας":
Σύμφωνα με το τελευταίο πόρισμα του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης:
α) Τον Μάρτιο του 2004 το προσωπικό του Τραμ ανέρχονταν σε 192 άτομα. Τον Σεπτέμβριο του 2009 είχαν φτάσει τους 637! Αύξηση 250%. Εξ αυτών, οι 192 προσλήφθηκαν κατά το προεκλογικό έτος 2009...
β) Τις 23 τελευταίες μέρες πριν την προκήρυξη των περσινών εκλογών έγιναν στο Μετρό 210 προσλήψεις! Εξ αυτών οι 62 έγιναν την τελευταία μέρα! Σχεδόν όλες αφορούσαν πρόσωπα απ' τις εκλογικές περιφέρειες των Στυλιανίδη και Σουφλιά...

1 σχόλιο:

Drmakspy είπε...

Το καλύτερο τελείωμα αυτής της ανάρτησης θα ήταν....
ΤΥΧΑΙΟ;;;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.......